67|22
Bright and adaptive corporate identity that we developed for the coworking
Client's story

Our client is the first licensed co-working space in Saudi Arabia. 67|22 is the well-mixed of beautifully designed spaces with good services. Now it's time to get high-quality brand design!
Our task

The main task was to make a logo redesign with a new brand identity. Design should be easy-to-use on the internet and in the interior.
Final result

The main task was to make a logo redesign with a new brand identity. Design should be easy-to-use on the internet and in the interior.

The logo

We made a few corrections in the logotype. Now all the letters and numbers are more thick and soft. This makes the logo more elegant and easier to use.
The main idea of the identity

The whole design is based on contrasts: colors, textures, and photographies. This method helps easy to brand everything: just take a photo and put one of the brand colors!
Corporate fonts

Brand fonts can be used in any situation: when the company needs to be serious or friendly.
Corporate colors

We picked up a lot of contrasting colors, that’s why the new design is so dynamic. Any task can be solved with the new brand palette: make an interior, or a website, anything.
Логомашина дает гарантии на срок и качество каждого фирменного стиля. Чтобы поддерживать такую высокую планку, мы собрали в нашем офисе крутую команду из дизайнеров и менеджеров
Над проектом работали
Нравятся работы Логомашины?
Закажите дизайн прямо сейчас — через 21 день все будет готово!
Виктор Петров
Ведущий дизайнер
Виктория Слепчевич
Копирайтер
Валерия Козлова
Менеджер
Даниил Ушаков
Технический дизайнер
Ким Михайлов
Дизайнер проекта
Другие работы Логомашины
Tilda Newsletter
Subscribe to our email newsletter for useful tips and valuable resources, sent out every month